ENDERMOLOGIE

Endermologie is de wetenschappelijke studie van celstimulatie door mechanotransductie. De therapeutische toepassing ervan werd door LPG (Louis Paul Guitay) ontwikkeld en biedt een 100 % natuurlijke behandeling tegen alle bindweefselveranderingen van esthetische of therapeutische aard.

Ze bestaat uit drie deeldomeinen :

1. Endermotherapie
  2. Lipomassage
  3. Endermolift

ENDERMOTHERAPIE

De LPG- techniek kan therapeutisch ingezet worden bij:

• Littekenbehandeling (zowel bij oude littekens als bij littekens ten gevolge van chirurgische ingrepen of trauma’s)
  • Nabehandeling van brandwonden, huidtransplantaties
  • Fibrose, bestraalde huid
  • Veneuze insufficiëntie, oedeem, lymfoedeem
  • Pijnklachten spieren en gewrichten
  • Sportpathologieën (spierpijn, spierspasmen, nasleep van spierletsels, verbeteren van de recuperatietijd)

Endermotherapie kan als techniek binnen een kinesitherapiebehandeling toegepast worden.

LIPOMASSAGE

Is een aangename, pijnloze bindweefselmassage die uitgevoerd wordt met een LPG-toestel (cellu m6 integral). De huid en het onderhuids bindweefsel worden gelijktijdig opgelicht en op- en afgerold. Hierdoor wordt op natuurlijke wijze het proces van lipolyse (vrijzetten van vetzuren) op gang gezet en de huid wordt tegelijk verstevigd.

Lipomassage kan toegepast worden bij:

• Cellulitis glad maken
  • De huid verstevigen
  • Silhouet verfijnen
  • Drainage

Meer informatie?

Maak een vrijblijvende afspraak voor gratis evaluatie en advies.

Om resultaat te halen is het aangewezen een kuur te volgen van minstens 10 behandelingen met een frequentie van twee maal per week.
Gemiddeld zijn 10 tot 20 behandelingen nodig. Om het bereikte resultaat te behouden volstaat het om één maal om de 4 à 6 weken een behandeling te plannen.

De prijs voor één behandeling van het volledige lichaam: € 58.
Een kuur van 10 behandelingen: € 520

www.lpgbenelux.com/endermologie/lipomassage

ENDERMOLIFT

Is een pijnloze, onschadelijke en 100% natuurlijke anti-aging behandeling voor een stralend, zichtbaar jonger gezicht. Endermolift is de enige techniek die de natuurlijke synthese van hyaluronzuur stimuleert (+80%). De huid verjongt van binnenuit met zichtbare resultaten.

Meer informatie?

6 à 8 sessies met een frequentie van 2 maal per week. Nadien langere periode tussen de sessies.

De prijs voor één behandeling van het volledige gelaat: € 52

www.lpgbenelux.com/endermologie/endermolift